Ketahui Dari Mana Saya Dapat 1 Cara Yang Pelik! Mengunakan Tumbuhan Ini Untuk Menghilangkan Jerawat Yang Bernanah Dan Membiak Dimuka...

KECEWA - SEDIH - MARAH

Inilah kisah yang selalu terjadi pada golongan wanita/lelaki di Malaysia yang menderita akibat masalah Jerawat tahap Bernanah mahupun kulit terbakar akibat produk sebelum ni.

Malu ! Jangan cakaplah, Sangat malu dekat semua orang lagi-lagi dengan kawan rapat sendiri asyik kena kutuk jer sebab jerawat. Hari-hari mesti nak picit-picit jer jerawat kat muka ni.

Bila dah picit.. Fuhhh.. Lega betul rasa, TAPI!! yang tak tahan tu bertambah membiak kat tempat lain. Bila nak pergi kerja terpaksa bermekap tebal-tebal hanya nak tutup masalah jerawat.

Mari kita baca kisah Puan Hani ni Pengasas kepada Daniskin...

Sebelum tu biar saya kenalkan siapa diri saya dulu, Nama saya Hani, Tinggal di Kuala Lumpur. Berumur 29 Tahun dan ada dua orang anak. Nak kata cantik tu boleh lah.. Opss!! Hihihi... Alhamdulillah anugerah dari tuhan sebab memberikan kecantikan walaupun sedikit..

Saya pernah menderita dengan masalah jerawat sebelum ni. Hani mula terdedah dengan pertambahan jerawat dan bernanah sewaktu lepas bersalin anak kedua dan selalu bekerja di luar ofis dipenuhi habuk/kotor pada awal 2015.

Cuba anda bayangkan muka hani waktu tu ( jangan bayangkan ) Memang kemerahan. Sampaikan suami cuba bantu beli 2-3 jenis pencuci muka pun tak berhasil. ' Entahlah.. ' Mungkin tak serasi dengan kulit Hani kot !

Hani Teramat Malu

Bila satu hari bermesyuarat dengan pihak atasan dan mereka kerap melihat muka Hani yang berjerawat warna kemerahan dan putih seperti nanah. "Aduhh!! Hanya tuhan je yang tau perasaan masa tu macam dihina oleh mereka sendiri". Nanah yang dekat muka ni hanya tunggu nak pecah dan meleleh je. Perasaan malu memang tak boleh bayangkan lagi masa tu.

Hani cuba berjumpa doktor dan dapatkan ubat.

Tapi kesannye terlalu lambat, Ada juga cuba mencari peluang lain seperti berjumpa pakar tapi kos terlampau tinggi. Ye lah' mana nak berapa mampu dengan kos untuk setiap sesi bermula dari RM500 keatas dan belum confirm jerawat akan hilang atau tidak.

Selang beberapa minggu, Hani ada terjumpa rakan lama dulu masa disekolah dan terkejut sekarang beliau seorang pakar dalam kecantikan dan punyai kilang sendiri, Selepas lihat masalah muka Hani yang makin teruk. Dia telah berikan satu bahan yg baru sahaja diformulasi kepada Hani untuk cuba sambil beritahu ada campuran dari Daun Pokok Mambu dan bahan terbaik teknologi dari korea dan jepun.

Yang agak 'SUSPEN' sikit..

Boleh ke Daun Pokok Mambu ni hilangkan Jerawat. Bukan utk campak ke!! Hahaha.. Hani ketawa dengan rakan hani ni. Takpe walau macam mana pun Hani kena cuba dulu sehari lihat mcm mana. Balik dari jumpa dia malam tu juga 'tak sabar' Hani sapu dan ikut tips-tips yang rakan Hani berikan.

" Alangkah Terkejutnya "

Selepas 1 hari Hani dah nampak perubahan kat kulit muka ni. Jerawat Bernanah yang tunggu nak meletup tu dah bertambah kecut. "Woww.. Gila Power Ubat Jerawat Ni.." Memang masa tu teruja sangat lah sebab Daun Pokok Mambu ni boleh kecutkan nanah kat muka ni.

Terus Hani telefon rakan Hani dan beritahu perubahan drastik jadi kat Hani. Syukur alhamdulillah, Rakan Hani cadangkan terus guna selama 2 minggu dahulu untuk lihat keberkesanan lagi. Sebab setiap orang kulit berbeza-bezakan. Takpe.. Hani teruskan juga ikut segala tips yang diberikan. 'Betul kata orang', Kaum wanita sanggup buat segalanya demi kecantikan diri sendiri. Dengan izin allah muka Hani dah sembuh 100% dari masalah Jerawat Bernanah. Sekarang tinggal bekas jer nak dihilangkan.

Beberapa hari kemudian Hani tergerak hati bertanya terus..

Kalau boleh Hani nak bantu org lain juga yang ada masalah sama tak kira wanita ataupun lelaki. Hani tahu dekat luar sana ramai yang ada menderita sama masalah macam saya. Berterima kasih sekali lagi kerana rakan Hani memberi jalan untuk keluarkan formulasi itu menjadi jenama Hani sendiri. Bersempena nama anak kedua Hani adalah Dani. Terus dapat ilham namakan produk ni DANISKIN. 

Beberapa kawan terdekat Hani yang menderita masalah yang sama diberi sample untuk cuba dulu, Yelah' mesti kena test sebab kulit manusia ni berbeza-beza. Selang beberapa hari saya dapat keputusan dari kawan-kawan semua yang mereka Terkejut dengan Serum Daniskin ni.

Serum Jerawat Daniskin tidak berbau dan melekit, Hanya 1-2 minit dah kering bila sapu dimuka. Harini tumbuh jerawat nanah dan sapu Serum Jerawat Daniskin insyaallah 1 hari akan ada perubahan. Tak percaya anda cubalah. Nak lihat muka saya sendiri? Ada dibawah...

Ini lah kisah dalam hidup Hani yang dahulu menderita akibat Jerawat Bernanah.

Dalam hidup kita sebagai wanita akan selalu ada perasaan tak senang duduk bila jerawat nanah dekat muka tu tunggu nak pecah.

Tolong! Tolong ! Tolong, Jangan picit jerawat tu.. 

Sebab ia akan memudaratkan. Cuba dapatkan Serum Jerawat Daniskin untuk selesaikan masalah Jerawat di muka anda.

P/s : HATI-HATI jangan gunakan Produk yang mengandungi bahan kimia berbahaya seperti merkuri, hidrokuinon, plumbum dan lain-lain lagi kerana ia akan menyebabkan kulit bertambah jerawat.

Anda nak tahu sebab-sebab terjadinya Jerawat ?

3 Sebab Kenapa Berlakunya Jerawat Biasa Hingga Tahap Bernanah

1. Penggunaan Kosmetik Yang Tidak Sesuai

78 Peratus daripada individu wanita linkungan umur 16-35 adalah seorang penguna kosmetik Tegar dan ingin cantik tapi tidak mengambil tahu tentang kesesuaian sesuatu produk 

Sering terjadi alahan atau alergic apabila mengunakan kosmetik atau pencuci muka baru yang ada bahan terlarang yang tidak sesuai dengan kulit. ( Hanya Semata-mata nak cepat cantik )

2. Sikap tidak ingin mengambil tahu bila pertama kali terjadi jerawat di kulit muka 

Betul kan ?

Ramai antara kita hanya biarkan jerawat tu terjadi kat muka, bila dah hilang satu tapi tumbuh lagi satu dan tumbuh lagi sampai membiak keseluruhan muka sampai bernanah

Jangan sampai macam tu kakak/abang sayang semua..

Kita mesti ambil tahu masalah ni sebelum terlambat

Jangan biarkan diri kita terpaksa menyorok dengan kawan2 kita sbb mereka selalu mengutuk dan taknak berkawan dengan kita sebab malu.

2. Cara Pemakanan Tidak Seimbang

Ni antara faktor utama terjadi jerawat akibat terlalu memakan makanan yang ready to eat yang terlampau banyak minyak.

Anda perlu elak sementara makanan yang mengandungi ayam, daging dan seafood untuk memulihkan bahagian dalaman anda

Kenapa tak boleh makan ayam, daging, seafood ?   

Ni Jawapan Yang Hani Ingin Berikan,

Kebanyakan ayam, daging, seafood yang dijual kat kedai semua dah diberi suntikan untuk tumbesaran dan ketahanan

Kualiti pemakanan sekarang dah menurun dan tidak sebaik waktu dahulu 

Anda mesti perasan kalau lihat wajah nenek/moyang kita dulu, muka mereka teramatlah bersih dan cantik semulajadi kerana hanya makan ulam dan sayuran sahaja.

Mungkin anda kata " Alah.. Semua produk jerawat sama je yang ada kat pasaran ?

Betul.. saya faham dengan apa yang anda hadapi sekarang. Begitu juga dengan Hani waktu dulu. Tapi... Cuba anda lihat belum ada satu produk yang betul-betul fokus mengunakan bahan-bahan dari semulajadi yang khas untuk satu masalah sahaja.

Kebanyakan yang ada 3 dalam 1, ataupun 4 dalam 1 nak lagi banyak semua dalam 1.

Keunikan yang penting sekali saya ingin beritahu untuk Serum Daniskin ini ialah di proses mengunakan Formulasi dari Petua Nenek/Moyang kita yang dipetik sendiri dari Pokok Daun Mambu dan pokok lain dengan bahan-bahan yang high concentration dan selamat.

Pati yang diberikan antara yang pekat dan berkualiti tinggi dari Korea & Jepun khas untuk masalah Jerawat Tahap Bernanah mahupun kulit terbakar akibat penggunaan produk lain. Korang taknak ke kulit muka mcm korea hihihi... flawless je kan, haaa sama lah cam hani sekarang.